معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آموزش مجازی سبب افزایش مهارتهای کاربردی سوادآموزان می‌شود

تهران (پانا) - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت آموزش‌های مجازی نه تنها در ایجاد دانش و مهارت‌های ویژه برای آموزش دهندگان نقش بسزایی دارد بلکه موجب افزایش مهارتهای کاربردی سوادآموزان از فضای مجازی نیز می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی سبب افزایش مهارتهای کاربردی سوادآموزان می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رضا اصلانی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: تنگناها و مشکلات پیش آمده در امر آموزش حضوری با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی سبب شده که آموزش‌های مجازی تاثیر چشم گیری در یادگیری سوادآموزان داشته باشد.

او در ادامه افزود: امروز با شعار "خانواده با سواد، نسل با سواد، ایران با سواد " هر خانه به مدرسه‌ای مجازی تبدیل شده تا در شرایط کنونی سوادآموزی هیچگاه تعطیل نباشد.

اصلانی با اشاره به اینکه تا قبل از این آموزش حضوری و کتاب به عنوان اصلی ترین منبع اطلاعاتی در امر آموزش محسوب می شد، اما امروزه آموزش با ابزارها و محیط‌ های جدید ارتباطی روبه رو شده است، بیان کرد: پیشرفت‌های اخیر در صنعت رایانه و اطلاع رسانی، ابزارها و روش‌های جدیدی را پیش روی آموزش دهندگان و مجریان برنامه‌های آموزشی قرار داده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با توجه به توانمندی هر مدیر در تبدیل تهدیدها به فرصت‌های نو، آموزش‌های مجازی نه تنها در ایجاد دانش و مهارت های ویژه در آموزش دهندگان نقش بسزایی دارد بلکه سبب افزایش مهارتهای کاربردی سوادآموزان از فضای مجازی می شود.

او با آرزوی رسیدن به دنیایی عاری از بی‌سواد تصریح کرد: به امید روزی که در دنیا و کشورعزیزمان ایران پدر و مادر بی سوادی نباشند و هیچ کودکی این رنج خاموش را تجربه نکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار