مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

راه اندازی شبکه شاد گامی بی سابقه در راستای برقراری عدالت آموزشی در کشور است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بی شک استفاده از ظرفیت شبکه اجتماعی دانش‌آموزان می‌تواند زمینه ساز تحولی نوین در آموزش های الکترونیکی در کشور باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی شبکه شاد گامی بی سابقه در راستای برقراری عدالت آموزشی در کشور است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کوروش مودت بعداز ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: شبکه اجتماعی دانش‌آموزان گامی نوین و اتفاقی مبارک در حوزه تعلیم و تربیت کشور است و استفاده از ظرفیت این شبکه اجتماعی می تواند زمینه‌ساز پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش کشور باشند.
او با اشاره به بازخورد های مثبت جامعه فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی در ارتباط با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، توضیح داد: قرارگیری سامانه شاد بر بستر اپلیکیشن موبایلی اقدامی بسیار وزین و در پاسخ به دغدغه های معلمان، دانش آموزان و والدین است. این اپلیکیشن در قالب ساختاری ایمن و ایزوله می تواند ارتباط تعاملی ارکان مدرسه را به بهترین نحو برقرار کند.
مودت در ادامه با تاکید بر ضرورت اهمیت بخشی به ارتباط پویا بین معلمان و دانش آموزان توضیح داد: با توجه به شروع کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری در طول این دوران استفاده از راهکارهای جایگزین آموزشی مثل اپلیکیشن شاد می تواند به بهترین نحو مثلث دانش آموز، خانه و مدرسه را در قالب یک فضای تعاملی محقق سازد. البته این بستر نوین می تواند در شرایط پساکرونا نیز به کمک فرآیند یاددهی یادگیری در کلاس درس بیاید و شاخص های کیفی آموزش را به نحو مناسب ارتقا دهد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان از تمام ظرفیت های خود برای پوشش ۱۰۰ درصدی مدارس استان در اپلیکیشن شاد استفاده خواهد کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار