مشمولان اعزامی اول و سوم اردیبهشت، به پلیس+10 مراجعه کنند

از اعزام مشمولان مشکوک به کرونا خودداری می‌شود

ساری (پانا) - سازمان وظیفه عمومی ناجا، تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها،دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم اردیبهشت ماه 1399هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مشمولان اعزامی اول و سوم اردیبهشت، به پلیس+10 مراجعه کنند

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم اردیبهشت ماه سال 1399 را دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است که مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر می بایست روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه سال 99 و مشمولان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم در روز چهارشنبه مورخ سوم اردیبهشت ماه،در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

اعزام مشمولان در تاریخ های مذکور، براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می شود و در صورت مشاهده مشمولی که مشکوک به بیماری است از اعزام وی خودداری می‌شود، لذاخانواده ها به هیچ عنوان نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود نباشند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت .

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانیsarbazvazifeh @از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار