امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر از متاثران حوادث جوی در ۸ روز گذشته

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۲۵۳۴ نفر از متاثران حوادث جوی در ۱۸ استان کشور در ۸ روز گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر از متاثران حوادث جوی در ۸ روز گذشته

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، مرتضی سلیمی در تشریح عملیات امداد و نجات در حوادث جوی ۱۸ فروردین ماه تا ساعت ۷ صبح ۲۶ فروردین گفت: ۱۸ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، سمنان، فارس، قم، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان و یزد در این مدت متاثر از حوادث جوی بوده‌اند و امدادگران در ٦٨ شهر و روستا و ٥ محور کوهستانی، به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

وی افزود: امدادگران جمعیت در ۸ روز گذشته به ٢٥٣٤ نفر امدادرسانی کرده، ۲۴۶ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۶۵ نفر را نیز به مناطق امن منتقل کردند.

به گفته سلیمی در عملیات سیل و آب‌گرفتگی، ۱۶۹ واحد مسکونی از آب تخلیه و ۱۷ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شدند. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات رسانی ۶۰۰ امدادگر در قالب ۱۲۰ تیم امدادی در عملیات امدادرسانی در حوادث جوی ۱۸ استان، افزود: در این مدت ۴۳ دستگاه چادر امدادی، ۴۳۰ تخته پتو، ۵۱۶ کیلوگرم نایلون و ۱۵۰ تخته موکت میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

امدادرسانی در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار