پلمب ۷۵ واحد صنفی متخلف در گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، از بازدید ۲ هزار و ۹۸۹ واحد صنفی و پلمب ۷۵ واحد صنفی متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پلمب ۷۵ واحد صنفی متخلف در گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ نادر مرادی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان، برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مأموران ادارات نظارت بر اماکن عمومی پایگاه‌های ۱۰ گانه پلیس امنیت تهران بزرگ با همکاری اتاق اصناف در ۲۴ ساعت گذشته از ۲ هزار و ۹۸۹ واحد صنفی در شهر تهران بازدید کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه به متصدیان بیش از هزار و۳۰۰ واحد صنفی تذکر داده شد و با دستور قضائی ۷۵ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی و همچنین بی توجهی به مصوبات طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در پایان، ضمن قدردانی از متصدیان صنوفی که پلیس را در این طرح همراهی کردند، از شهروندان خواست با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار