قدردانی حمیدی از دبیرخانه تدوین محتوای آموزش درس تربیت‌بدنی در خراسان‌ رضوی

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از مدیران دبیرخانه تدوین محتوای تصویری درس تربیت‌بدنی در اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی حمیدی از دبیرخانه تدوین محتوای آموزش درس تربیت‌بدنی در خراسان‌ رضوی

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس که باعث کم‌تحرکی و اوقات فراغت زیاد دانش‌آموزان در منزل شده است، برنامه‌های زیادی از سوی این معاونت برای افزایش تحرک بدنی و به تکاپو درآمدن دانش‌آموزان با بهره‌گیری از ظرفیت 33 هزار دبیر درس تربیت‌بدنی مرتبط با دانش‌آموزان در استان‌های کشور به اجرا درآمده است.

تشکیل دبیرخانه تهیه و تدوین محتوای تصویری درس تربیت‌بدنی برای ارائه به صدا و سیمای جمهوری اسلامی و پخش از تلویزیون در لابه‌لای برنامه‌های آموزشی شبکه‌های مختلف یکی از این اقدامات است که مسئولیت آن به اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی سپرده شد که پخش این آیتم‌ها از ابتدای هفته جاری در رسانه ملی رسما آغاز شده است.

مهرزاد حمیدی در دیدار با غلامعلی خدابنده‌لو، مدیرکل و صفدر سلطانی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به پاس تلاش‌های این استان در به تصویر درآوردن و تولید فیلم از کتاب آموزشی راهنمای معلم درس تربیت‌بدنی تقدیر و تشکر کرد و به معلمان ورزش سراسر کشور در تولید محتوای بازی‌های مرتبط خدا قوت گفت.

6 آیتم ویدئویی آموزش درس تربیت‌بدنی در دوره ابتدایی و 6 آیتم در دوره متوسطه از اقدامات دبیرخانه تدوین محتوای درس تربیت‌بدنی بوده است که از شنبه پخش آن آغاز شده است و در روزهای آتی نیز از شبکه آموزش سیما پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار