تماس تلفنی با دو دانش‌آموز با نیاز ویژه که در برنامه تلویزیونی عصر جدید درخشیدند

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پی موفقیت دو دانش‌آموز با نیاز ویژه به نام‌های مهران مختاری ازشهر مریوان استان کردستان وسارا آزور ازشهرستان فسا استان فارس دربرنامه عصرجدید، در تماس تلفنی با این دو دانش‌آموز و خانواده آن‌ها، از آنان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تماس تلفنی با دو دانش‌آموز با نیاز ویژه که در برنامه تلویزیونی عصر جدید درخشیدند

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این تماس‌های تلفنی ضمن تقدیر از این دو دانش‌آموز نخبه گفت: درخشش شما در برنامه تلویزیونی عصر جدید موجب افتخار سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد.

او افزود: شما نشان دادید که با همت خوتان، اولیا و معلمان سخت کوش و پر تلاش استثنایی، می‌توانید مدارج ترقی را طی کرده و افتخار ایران اسلامی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی باشید.

معاون وزیر در این تماس تلفنی ضمن پیگیری وضعیت درسی این دو دانش‌آموز گفت: در شرایط بحران کرونا و تعطیلی مدارس، ادامه آموزش‌ها در بستر فضای مجازی از سوی معلمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه دارد و باید از زحمات تمامی معلمان و مدیران تقدیر و تشکر کرد.

سارا آزور دانش‌آموز با نیاز ویژه 14 ساله و اهل فسا از توابع استان فارس با توانایی خارق العاده خود می‌تواند ذهن مادر خود را حتی اگر در جایی دیگر باشد، بخواند.

مهران مختاریان نیز دانش‌آموز ۱۲ ساله کلاس ششم دوره ابتدائی آموزشگاه استثنایی باغچه بان از روستاهای شهرستان مریوان کردستان است.این دانش‌آموز دارای اختلال عصبی تحولی اوتیسم است و نابغه محاسبات تقویمی کشور با توانایی خارق العاده ذهنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار