80 درصد دانش‌آموزان میاندورود پیگیر آموزش فضای مجازی هستند

ساری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود اعلام کرد که بالغ بر ۸۰ درصد دانش‌آموزان این شهرستان از طریق فضاهای مجازی تحت آموزش هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
80 درصد دانش‌آموزان میاندورود پیگیر آموزش فضای مجازی هستند

حسین‌علی علی‌جانی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش میاندورود گفت: «در روزهای دور از مدرسه پویش‌های متعدد ویژه دانش‌آموزان طراحی شد و این پویش‌ها که بیشتر برای نمایش توانمندی‌ها و مهارت‌های مختلف دانش‌آموزان و به دور از عالم حرفه‌ای مسابقات شکل گرفته است، با استقبال خوبی روبرو شده است.»

او اعلام کرد که بالغ بر ۸۰ درصد دانش آموزان شهرستان میاندورود از طریق فضاهای مجازی تحت آموزش قرار دارند و ۱۹ درصد از طریق رسانه ملی آموزش را تعقیب می‌کنند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش میاندورود فقط یک درصد از دانش‌آموزان نمی‌توانند از آموزش‌های این دو رسانه بهره ببرند که به صورت تماس‌های تلفنی و ارتباطاتی که مدیران و معلمان برقرار می ‌نند تحت پوشش قرار می‌گیرند.

علی‌جانی آرامش و سلامت روحی روانی و جسمی دانش آموزان را اولویت اول شهرستان دانست و تاکید کرد: «آموزش‌های ما باید به امنیت، سلامت و آرامش روحی روانی دانش آموزان کمک و ایجاد نشاط و شادمانی و امید کند.»

او در این شرایط بحران روحی و قرنطینه دانش آموزان در منزل، خواست تا از ظرفیت مشاوران و مربیان تربیتی بیشتر استفاده شود و فضای ملتهب روحی کودکان به حالت آرامش برسد.

علی‌جانی ضمن تأکید بر استفاده معلمان و دانش آموزان از شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد، از معلمان خواست تا نسبت به نصب و استفاده از برنامه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار