نسیم انتظار، شادی و نشاط را به شهروندان سمنانی هدیه کرد + فیلم

سمنان (پانا) - کاروان شادی نسیم انتظار به همت حوزه علی بن ابی طالب(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان، به مناسبت گرامیداشت ولادت منجی عالم بشریت به مدت سه روز در 20 محله سطح شهرستان سمنان و درجزین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نسیم انتظار، شادی و نشاط را به شهروندان سمنانی هدیه کرد + فیلم

همزمان با نیمه شعبان میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، کاروان نسیم انتظار در 20 محله سطح شهرستان سمنان و درجزین، برای جلوگیری از اجتماع در راستای مقابله با کرونا به حرکت درآمده و نوای دلنشین یا مهدی را به گوش جان تک تک همشهریان سمنانی رسانند.

فرمانده حوزه علی بن ابی طالب(ع) سمنان در گفت و گو با پانا سمنان، ایجاد نشاط معنوی، طراوت و همدلی را در شرایط فعلی جامعه ضروری دانست و گفت: حمایت و پشتیبانی از اقشار ضعیف جامعه و گسترش یاد و نام امام عصر(عج) و همچنین تعمیق ارتباط با امام زمان(عج) از جمله اهداف این ویژه برنامه‌ها است.

سروان محمدجواد قاسمپور افزود: با توجه به شرایط موجود در شهرستان و کشور که درگیر کرونا هستیم و مردم عزیزمان نمی‌توانند مثل سال‌های گذشته جشن نیمه شعبان را برگزار کنند، حوزه علی بن ابی طالب(ع) با همراهی قرارگاه جهادی شهید دانشگر و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان، فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان، گردان امام حسین(ع) شهرستان سمنان، مرکز فضای مجازی قافله سمنان و گروه سرود مصباح درصدد برآمد تا کاروان شادی نسیم انتظار متشکل از گروه‌های سرود خیابانی را برپا کند و طی سه شبانه روز در 20 محله سطح شهرستان سمنان و درجزین، اجرای سرود میدانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه کاروان نسیم انتظار با استفاده از 10 دستگاه خودروی آذین‌بندی شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مدیریت 50 نفر از اعضای این کاروان، به اجرای سرود و مولودی‌خوانی و نورافشانی پرداختند، گفت: در این ایام مبارک، بدلیل عدم امکان تردد مردم به سبب شیوع بیماری کرونا پیش بینی شد جشن و شادی را به درب منازل همشهریان سمنانی ببریم و مردم عزیزمان نیز از بالکن ها، پنجره و پشت بام‌های منازل خود شاهد این اجرا‌ها بوده و شور و نشاط جشن نیمه شعبان را درک کنند.

فرمانده حوزه علی بن ابی طالب(ع) سمنان یادآور شد: در طی اجرای این برنامه، 1000 بسته بهداشتی و فرهنگی نیز در درب منازل مردم در 20 محله سطح شهرستان سمنان و درجزین توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار