آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد

گلستان (پانا)- سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اعلام کرد آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد

به گزارش مهر، در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به سیاست‌های دانشگاه فرهنگیان مبنی بر عدم تعطیلی آموزش، آموزش های مجازی اساتید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بعد از ایام نوروزی با قدرت تمام و با حضور پرشور اساتید و ویژه دانشجو معلمان استان گلستان آغاز شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در حاشیه بازدید از کلاس های مجازی پردیس امام خمینی (ره) گرگان ضمن ارزیابی کیفیت برگزاری کلاس های مجازی و گفتگو با دانشجویان و اساتید بر لزوم برگزاری کلاس ها و حضور حداکثری دانشجومعلمان تاکید کرد.

محمدرضا مازندرانی گفت: اراده مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بر این است که آموزش مجازی با قدرت تمام برگزار شده و مسئولان پردیس ها و معاونان آموزشی باید نظارت کافی در این خصوص داشته باشند و هر روز گزارش کلاس های برگزار شده را دریافت کنند.

مازندرانی بیان کرد: با توجه به سیاست های مطرح شده مبنی بر عدم تعطیلی آموزش در دانشگاه فرهنگیان، کارشناسان آموزش باید با نمایندگان کلاس ها و اساتید هماهنگی کافی داشته باشند تا کلاس های مجازی به قدرت خود باقی بمانند و در امر آموزش دانشجو معلمان استان گلستان هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

وی تأکید کرد: تخریب هایی که در امر آموزش مجازی صورت می پذیرد باعث می‌شود ما با قدرت و با شدت بیشتر به کار خود ادامه دهیم و اگر نقد منصفانه ای از طرف دانشجویان صورت بپذیرد حتماً با نمایندگان کلاس ها به صورت مجازی جلسه ای در نظر خواهیم گرفت و ضعف های مطرح شده را پوشش خواهیم داد.

مازندرانی گفت: اعضای هیات علمی ما الگوی اساتید حق التدریس ما هستند و باید در امر آموزش مجازی حضور پررنگی داشته باشند و در این برهه سخت به معاونان آموزشی پردیس ها کمک کنند.

وی بیان کرد: اگر نیازمند ارتقای آموزش هستیم و با توجه به محدودیت‌های موجود به خاطر ویروس کرونا باید در امر آموزش مجازی سخت گیری کامل داشته باشیم تا به ارتقای آموزش کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار