مردم کرمانشاه با همدلی جلوه زیبایی از نوع‌دوستی را به نمایش خواهند گذاشت

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه اعلام کرد پویش همدلی در ‎کرمانشاه با مشارکت مردم، خیرین و مسوولین آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم کرمانشاه با همدلی جلوه زیبایی از نوع‌دوستی را به نمایش خواهند گذاشت

به گزارش اداره استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند در جلسه امروز ستاد کرونا استان با بیان اینکه خیرین، مردم و مسوولین زمینه ساز حرکتی مهم خواهند شد، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت مردم جلوه های زیبایی از نوع دوستی و همراهی را در کمک به بیماران استان شاهد خواهیم بود.

بازوند بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص مشارکتهای مردمی خاطرنشان ساخت و افزود: مردم کرمانشاه در بحران ها همیشه صحنه‌های شگفت‌انگیزی را خلق کرده اند و‌ امروز نیز با مشارکت در پویش همدلی امکان کمک و مساعدت های درمانی و معیشتی برای بیماران و مردم آسیب دیده فراهم می شود.

مقام ارشد استان از اهدای بسته های حمایتی به بیماران توسط کمک کمیته امداد و ‌بهزیستی خبر داد و گفت: نهادهای حمایتی به همه افراد آسیب دیده از شیوع کرونا، مبتلایان اعم از بستری، سرپایی و‌ خانواده های متوفیان نیز کمک خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه ار تلاش های مردم فهیم و شریف استان، مدیران و‌ کادر بهداشت و‌ درمان قدردانی و‌تشکر کرد و عنوان کرد: تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی در روزهای آینده با جدیت در همه حوزه ها رعایت شود و دانشگاه نیز نظارت مستمر داشته باشد.

وی پشتیبانی صنعتگران، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و سایر دستگاه های اجرایی را از دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر دانست و گفت: برای حفظ سلامت مردم از همه ظرفیت ها و امکانات استفاده خواهیم کرد.

بازوند در ادامه تصریح کرد: با اعلام شماره حساب رسمی هلال احمر این پویش راه اندازی ‌و امکان حضور همگانی فراهم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار