سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

مردم همچنان فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند

اهواز (پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگوی زنده تلویزیونی که بامداد شنبه از سیمای خوزستان پخش شد، بر ادامه فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مردم همچنان فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: غربالگری موارد مشکوک به کرونا ویروس از طریق مراکز جامع سلامت ۱۶ و ۲۴ ساعته در سطح استان در حال انجام است.

او با اشاره به تعداد افراد غربالگری شده از طریق سامانه سلامت در استان خوزستان گفت: در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز دو میلیون و 800 هزار نفر در سامانه سلامت غربالگری شده اند.

ابول نژادیان در همین رابطه افزود: در محدوده دانشکده های علوم پزشکی آبادان، بهبهان و شوشتر نیز به ترتیب 557، 202 و 204 هزار نفر غربالگری شده اند.

او ادامه داد: موارد مشکوک خود اظهاری و غربالگری ثبت شده در سامانه سلامت از سوی کارشناسان ما در مراکز غربالگری به صورت منظم در حال پیگیری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: عملیات سالم سازی و گندزدایی محیط و همچنین ارائه آموزش های لازم به گروه های هدف با همکاری نیروهای داوطلب در حال انجام است.

او در ادامه به رعایت فاصله گذاری هوشمند و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دوره اوج بیماری ادامه دارد، مردم همچنان فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار