پویش "هر پیشتاز، یک خبرنگار مهدوی " در منطقه 1

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه 1، از اجرای پویش "هر پیشتاز، یک خبرنگار مهدوی" در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش "هر پیشتاز، یک خبرنگار مهدوی "  در منطقه 1

زهرا سیف، مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه 1 در گفت‌وگو با پانا، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: هر ساله در سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت، در هر کوچه و خیابان شهر مراسم جشن، دعا، احیاء، توزیع شربت، شیرینی برپا بود. امسال با وجود درگیری جهانی با ویروس کرونا که همه جهان را درگیر کرده است و ممنوعیت تردد و تجمع، شرایط قرنطینه خانگی و حضور دانش آموزان در منزل، برگزاری این جشن نیز به صورت ویژه است و مراسم هایی متناسب با وضعیت موجود تدارک دیده شده است.
وی افزود: در همین راستا سازمان دانش آموزی منطقه 1، اقدام به برگزاری مسابقات مختلف در زمینه های پژوهشی، هنری، اجتماعی و... کرده است. این مسابقات در قالب پویش "مهر مهدوی" در فضای مجازی و تا تاریخ 30 بهمن در حال برگزاری است.
سیف در ادامه با توجه به اهمیت بازتاب برگزاری این جشن بزرگ گفت: با اعلام پویش "هر پیشتاز، یک خبرنگار مهدوی" گروه‌های پیشتاز و خبرنگاران مهدوی، با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برخی اخبار را پوشش دادند.

در ادامه سیف گفت: دانش‌آموزان در رشته های مختلف از قبیل سرودن شعر، نقاشی، طراحی، خاطره گویی، دکلمه خوانی، پختن کیک وشرینی، سرگرمی و طنز، دلنوشته های مهدوی و... شرکت کردند. با کمال مسرت شاهد خلاقیت و نوآوری بسیاری درحوزه انتقال مفاهیم مهدویت با تولید پادکست و ساختن کلیپ توسط دانش آموزان بودیم.

وی در ارتباط با فرصت ایجاد شده در این شرایط برای خانواده ها گفت: امسال جشن بزرگ نیمه شعبان با شکوه تر و صمیمی تر از همیشه با عنوان های مختلف؛ مثل "هر خانه یک مهدیه"، "هر خانه یک جشن" و.... در خانه های ما ایرانیان محب اهل بیت با شور وشعف زیاد وبا قلب هایی منتظرتر از همیشه برای ظهور منجی عالم بشریت برگزار شد و همه ملت از صمیم قلب برای ظهور منجی بشریت(عج) و سلامتی همه مردم دعا کردند.
مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه 1 با اشاره به حضور موثر دانش‌آموزان و همراهی مربیان و معلمان دلسوز در این پویش تصریح کرد: این برنامه ها باعث جذب تعداد زیادی از دانش آموزان به انجمن مهدویت کانون رضوان شده است. در خاتمه ضمن تشکر از همه مدیران و مربیان دلسوز ودبیران محترم که جشن مجازی میلاد حضرت مهدی موعود (عج) را باشکوه برگزار کردند؛ فرج آقا امام زمان (عج)، سلامتی، بهروزی و موفقیت برای تمام ملت ایران، همکاران فرهنگی، مربیان، دانش آموزان و خانواده های محترمشان آرزو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار