پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک

زنجان (پانا) - مدیر کل بهزیستی استان زنجان از راه اندازی این پویش همزمان با سراسر کشور در زنجان خبرداد و اعلام کرد ۱۵۸ مهدکودک زنجان از روزهای ابتدای اسفند ماه تعطیل هستند .

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، محمد محمدی عنوان کرد: شیوع ویروس کووید 19 در سطح کشور و با توجه به مشـکلات اقتصادی ایجاد شده برای مهدهای کودک و خطر تعطیلی آنها وبه منظور بخشش اجاره مهدهای کودک استان زنجان در تعطیلات ناشی از کرونا پویشی توسط افراد خیر و انسان دوست به نام پویش همدلی راه اندازی شده است.


وی با اشاره به وجود خیرین برجسته در زنجان افزود: با توجه به تعطیلی مهدهای کودک استان و بیکار شدن بیش از 500 نفر از بانوان شاغل در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی که به عنوان موسس، مسئول فنی، مربی و یا کمک مربی اشتغال داشتند و قریب به 90 درصد محل های مهد کودک استیجاری بوده و با توجه به پرداخت دستمزد پرسنل شاغل در مهد کودک ها انتظار می رود مردم دیار کریمان و پایتخت شورو شعور حسینی جهت کاهش ضرر و زیان بسیار مهدهای کودک و رعایت اصل انصاف و پشتیبانی از یکدیگر در این شرایط حساس و بحرانی به یاری بشتابند.

وی با بیان اینکه این پویش با کمک مهدها و کانون توسعه مهدهای استان و رسانه ها پیگیری می شود، افزود: بهزیستی کشور و استان نیز ضمن حمایت از این پویش (بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا) و با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.
مدیر کل بهزیستی با اشاره به اینکه هدف از این پویش کمک به بقای مهد های کودک خسارت دیده است افزود: بدین منظوراز تمام مالکان مهد های کودک استان درخواست می شودبا پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار