هواداران ایرانی منبع درآمد AFC؛ سوالی جنجالی که هواداران استقلال را خشمگین خواهد کرد

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت رسمی خود سوالی را مطرح کرد که می‌تواند هواداران استقلال تهران را خشمگین کند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هواداران ایرانی منبع درآمد AFC؛ سوالی جنجالی که هواداران استقلال را خشمگین خواهد کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهایی که سالگرد اولین قهرمانی استقلال در آسیا است، با طرح سوالی در سایت رسمی AFC زمینه جنجالی بزرگ در صفحات این کنفدراسیون را فراهم کرد.

AFC که در روزهای تعطیلی فوتبال سعی کرده است با طرح موضوعاتی هواداران را به چالش نظرسنجی دعوت کند، این‌بار سوالی 4 گزینه‌ای در راستای اطلاعات عمومی کاربران مطرح کرده که در ارتباط با تیم‌های ایرانی است. کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربران خود پرسیده است « کدام تیم ایرانی تا به حال به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نکرده است؟» و برای پاسخ 4 گزینه « استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن » را مطرح کرده است.

اما در توضیح این سوال، کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت رسمی خود در ذیل سوال نوشته است : سپاهان اولین تیم صعود کرده ایرانی در سال 2007 بود، پس از آن ذوب آهن در سال 2010 و پرسپولیس در سال 2018 به فینال رسیدند، استقلال 2 قهرمانی در جام باشگاه های آسیا بدست آورده ولی تا به حال موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشده است.

اشاره کنفدراسیون فوتبال آسیا به تغییر فرمت این مسابقات از سال 2002 است که از شکل آماتور به حرفه‌ای تغییر کرد و عنوان آن از جام باشگاه‌های آسیا به لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد.

حالا با توجه به اینکه هواداران استقلال مانور زیادی روی دو قهرمانی خود در جام باشگاه‌های آسیا می‌دهند و در مقابل هواداران پرسپولیس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را با توجه به مسیر طولانی و سخت رسیدن به فینال به مراتب سخت‌تر از دو قهرمانی در جام باشگاه‌ها می‌دانند، زمینه جنجالی جدید در صفحات مجازی کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم شده است که البته در نهایت به سود کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد شد و این درگیری مجازی بین هواداران پرسپولیس و استقلال، برای سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا کلیک می‌آورد و به تعداد کامنت‌ها و بازدیدهای اینستاگرام و توئیتر رسمی AFC اضافه خواهد کرد.

البته مدتی است تیم رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به کری‌خوانی قدیمی پرسپولیس و استقلال، این سیاست را در پیش گرفته است تا با طرح نظرسنجی‌هایی هواداران این دو تیم را وارد چالش کند تا از قبال این چالش، بازدید سایت خود را بالا برده و کسب درآمد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار