"مهر مهدوی"، مرهمی بر دردهای خانواده های نیازمند منطقه 1

تهران(پانا) - در پویش "مهر مهدوی" دانش آموزان و خیرین منطقه 1 کمک های خود را در روز میلاد با سعادت حضرت بقیه الله (عج) به دست نیازمندان رساندند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
"مهر مهدوی"، مرهمی بر دردهای خانواده های نیازمند منطقه 1
زهرا سیف، مسئول سازمان دانش‌آموزی و کانون فرهنگی- تربیتی رضوان در گفتگو با پانا گفت: در روز نیمه شعبان و با نیت شرکت در پویش "مهر مهدوی" دانش آموزان و همکاران فرهنگی منطقه 1 کمکهای خود را به کانون رضوان ارسال کردند. کمک های خیرین شامل: لوازم منزل، اقلام بهداشتی، غذایی و...بود. عاشقان و منتظران حضرت مهدی(عج) برای خشنودی آقا صاحب زمان و شاد کردن دل شیعیان نیازمند پس از جمع آوری کمک ها اقدام به بسته بندی کردند وسپس بسته ها را بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت توزیع کردند.
سیف در ادامه گفت: در شرایط کنونی جامعه و معضل کرونا و فاصله گزاری اجتماعی که جهت رعایت مسائل بهداشتی انجام می شود؛ خیلی از خانواده ها دچار مشکلات مالی زیادی شدند و با توجه به ایام ولادت منجی عدالت گستر و مسئولیت همگانی کمک به نیازمندان در زمان غیبت امام زمان(عج) چند مسئولیت مطرح است که به میزان زیادی می تواند زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد، که یکی از این مسئولیت ها همین است. پس باید جامعه ی ما رنگ و بوی جامعه مهدوی را داشته باشد.
وی افزود: یک منتظر واقعی اگر می خواهد زمینه را برای ایجاد آن جامعه جهانی فراهم کند، نباید نسبت به نیازمندان جامعه بی توجه باشد. بنابر روایات، از امیرالمومنین(ع) نقل است: «کفاره گناهان بزرگ، آن است که غصه ای را از روی دل انسان های غصه دار، برداریم» امروز در جامعه ما نیازمندان و افراد غصه دار کم نیستند البته خیران بسیاری هم داریم که در بخش های مختلف آموزشی، سلامت و رفع مشکلات نیازمندان در زمینه مسکن وغیره کمک رسانی می کنند مثل خیرینی که این روزها به عشق امام زمان(عج) هر کس به طریقی، مشغول به خدمت رسانی به جامعه هستند؛ اما باید افراد بیشتری در این عرصه وارد شوند تا بتوانیم در این جامعه اسلامی، به جایگاه مطلوبی برسیم که ان شالله نیازمندی نباشد.
در خاتمه سیف با تشکر از همکاری همکاران فرهنگی و کارکنان کانون فرهنگی تربیتی رضوان که با دوخت ماسک های بهداشتی در پویش "مهر مهدوی" شرکت کردند؛ اعلام کرد: ماسک ها را نیز همراه بسته های اهدایی به خانواده های نیازمند تقدیم شد و جمله آخر اینکه گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیردوقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار