برگزاری جشن میلاد امام زمان در فضای مجازی منطقه 1

تهران(پانا) - خانواده بزرگ مدرسه "صابرین"، جشن میلاد امام زمان (عج) را در فضای مجازی با پویش«نوجوان مهدوی» برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن میلاد امام زمان در فضای مجازی منطقه 1

به گزارش خبرگزاری پانا، رضوانه فلاح، مدیر دبیرستان صابرین ضمن تبریک ایام ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پویش در خانه می مانیم امکان برگزاری جشن های نیمه شعبان در مدارس و محافل عمومی وجود نداشت، بنابراین تصمیم گرفتیم تا پویش مجازی هدیه ای به امام زمان (عج) را با عنوان «نوجوان مهدوی» برگزار کنیم. البته قابل ذکر است که فعالیت مهدوی ما از روز اول مهر با شعار" شیعه بدنیا آمده ایم تا موثر در تحقق ظهور باشیم" آغاز شد.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف قرار گذاشتیم تا هر روز با ترک گناه یک قدم به امام زمان (عج) نزدیک تر شویم و در ادامه تا ایام ولادت حضرت حجت(عج) هم با اطلاع رسانی خانم قریشی، معاون پرورشی در پویش "نوجوان مهدوی" شرکت کردیم.

مدیر دبیرستان صابرین افزود: این پویش شامل محورهای شعر، داستان نویسی، تهیه کلیپ، شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج، ضبط ویدیوی یک دقیقه ای بیان دل گویه "هر چه دل تنگت می خواهد بگو" که زمزمه ای عاشقانه با امام زمان (عج) بود. ضبط تصویر یا ویدیو ازبرگزاری جشن های خانگی، آذین بندی و چراغانی خانه و ورودی منازل، پختن کیک وشیرینی، تقدیم یک کار خوب در ایام نیمه شعبان به امام زمان ازدیگر پیشنهادها برای حضور علاقه مندان در این پویش بود. در طول این یک هفته شور وشوق همه دانش آموزان بسیار دیدنی وشنیدنی بود.

وی افزود: هرکس می خواست به طریقی ارادت خود را به حضرت حجت(عج) بیان کند. گروهی با پختن کیک وتزئین منازل، بعضی با ساخت کلیپ ونماهنگ، عده ای با نوشتن دلنوشته هایی که صمیمیت در آن موج می زد در این پویش شرکت کردند. خانواده بزرگ صابرین با عشق و مهربانی برای ظهور حضرت بقیه الله منجی عالم بشریت و بازگشت سلامتی وشادکامی همه مردم دعا کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار