دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات گیلان با نماینده ولی فقیه در استان

رشت (پانا) - آیت الله رسول فلاحتی گفت : سربازان گمنام نقش بی بدیلی در حفظ و حراست از مرزهای عقیدتی و جغرافیای نظام اسلامی دارند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات گیلان با نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش پانا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با تبریک میلاد مهدی موعود عج الله تعالی فرجه شریف به سربازان گمنام گفت: سرباز گمنام کسی است که جان خود را برای حفظ مردم فدای راه امام حسین(ع) می کند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف است افزود: دشمنان به دنبال نابودی انقلابی هستند که در مسیر قیام امام زمان است ، اما اراده الهی بر این است تا این انقلاب پابرجا بماند.
وی به نقش امام خمینی رحمه الله علیه در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از امام راحل با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب ، نظام اسلامی روز به روز شکوفاترشد و این روند تا اتصال انقلاب اسلامی به قیام امام عصر ادامه دارد.
امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به نقش نیروها و نهادهای همانند سپاه و وزارت اطلاعات در حفظ نظام اسلامی تصریح کرد: نیروهای وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان محسوب می شوند و نقش اساسی در حراست از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی دارند.
آیت الله فلاحتی افزود: سرباز گمنام کسی است که هر کاری انجام دهد علاقمند نیست از او تجلیل شود و تنها رضای خدای متعال را در نظر دارد.
آیت ا... فلاحتی افزود: سر بازان گمنام از خدا چیزی طلب نمی کنند واز امام حسین (ع) الگو گرفته اند وهمه چیز خود را فدای انقلاب کرده اند.
وی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارزی از سربازان گمنام عنوان کرد و گفت: این سردار شهید یکی از سرمایه های بنیادین انقلاب بودند که برای ارتقاء نظام و حفظ آرمان های انقلاب جانفشانی های زیادی کرد و در این راه به شهادت رسید.
نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان به جانفشانی ها رزمندگان دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: در 8 سال دفاع مقدس ، سربازان انقلاب عاشقانه برای کشور جنگیدند و از مرزهای کشور دفاع کردند ، چون اهدافشان اهداف الهی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار