رزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع 110 بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان

قم(پانا)- رزمایش فرهنگی جهادی بسیج دانش آموزی قم با توزیع 110 بسته ملزومات متنوع بهداشتی و فرهنگی بین خانواده های عزادار ویروس کرونا همزمان با جشن نیمه شعبان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع 110 بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان

همزمان با شب نیمه شعبان و فرارسیدن میلاد موفورالسرور حضرت مهدی موعود(عج)، جمعی از دانش آموزان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش قم در رزمایشی فرهنگی جهادی به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان و با هماهنگی قرارگاه سردار شهید سلیمانی و ستاد کریمه اهل بیت(ع)، تعداد 110 بسته شامل اقلام متنوع فرهنگی و بهداشتی را بین خانواده هایی که در دوران بیماری ویروس کرونا، عزادار شده و یا دچار استرس و نگرانی ناشی از مشکلات بیماری و بیمارستانی این ویروس شدند، توزیع کردند.

بسته های آماده شده شامل کیک تولد خانگی، مواد خوراکی، پرچم لبیک یا مهدی(عج) جهت نصب درب منزل، ماسک و مواد ضدعفونی و هدایایی از قبیل اسباب بازی، خوراکی، قاب عکس سردار شهید سلیمانی و حضرت آقا و ... بود که نسبت به سن و جنس دانش آموزی که در این خانواده بخاطر کرونا تحت تاثیر قرار گرفته، تهیه شده بود.

شناسایی خانواده های فوق به همت دانش آموزان و مسئولان آموزشگاه های نواحی مختلف و با مساعدت امین هر محله صورت گرفت تا موازی کاری پیش نیاید، سپس با مشارکت خود دانش آموزان و خیرین، اقلام مورد نظر تهیه و از عصر روز چهارشنبه 20 فروردین در محل هنرستان فخری ناحیه 2 قم، بسته بندی و نهایتا تا اواخر شب، بین خانواده های مورد نظر توزیع شد تا در شب نیمه شعبان، شادی و نشاط را برای دانش آموزان عضو خانواده های آسیب دیده به ارمغان آورد.

همچنین همزمان با بسته بندی و توزیع ملزومات فوق الذکر، کارگاه دوخت ماسک نیز به همت معلمان و دانش آموزان هنرستان فخری دایر بود و دانش آموزان بسیجی اقدام به ضدعفونی فضای هنرستان می کردند.

حضور دانش آموزان بسیجی واحدهای پسرانه و دخترانه در این رزمایش، نقش آفرینی رزمندگان نوجوان دوران دفاع مقدس در دهه 60 را در خط مقدم و پشتیبانی های پشت جبهه رقم می زد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار