پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت نیمه شعبان

لرستان (پانا)- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد به مناسبت سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش پانا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی چهارشنبه با صدور پیامی فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) را تبریک گفت و افزود: پانزدهم شعبان المعظم به برکت میلاد با سعادت فرخنده حضرت قائم، امام مهدی (عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

در این پیام آمده است: امروز، بیش از هر زمان دیگر، جهان تشنه عدالت، صلح و معنویت است و در انتظار آن به سر می‌برد که یگانه منجی عالم بشریت با اذن الهی، بار دیگر پرچم خداشناسی، آزادگی، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم را به دست گرفته و حکومت فراگیر اسلام ناب محمدی (ص) را بر جهان حاکم نماید.

این پیام می افزاید: به یقین شناخت منجی عالم بشریت و زمینه سازی جهت حضور آن حضرت که دل انسان‌های بصیر را از دیرباز به خود مشغول داشته است، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها گردد و آنان را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین وظیفه منتظران امام زمان این است که از لحاظ اخلاقی، اعتقادی، عملی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند».

این پیام ادامه می دهد: اینجانب فرارسیدن فرخنده میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم، (ارواحنا له الفداه) که به نام روز جهانی مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت، به ویژه مردم شریف و ولایتمدار استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا و سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج آن حضرت، همراه با خدمتگزاری در عصر غیبت با پیروی از منویات نایب برحقش را برای همگان، درخواست می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار