استقبال دانش آموزان از آموزش های مجازی

شهرکرد( پانا) - ادامه روند آموزش با استفاده از قابلیت های فضای مجازی در دبیرستان نمونه پژوهش

کد مطلب: ۱۰۳۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش آموزان از  آموزش های مجازی

سرکار خانم صفا مدیر آموزشگاه دخترانه نمونه پژوهش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد حضرت صاحب الزمان و آرزوی سلامتی برای تمامی دانش آموزان ، خانواده آنها و تمامی معمان و فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: با توجه به تداوم تعطیلی مدارس آموزش های مجازی توسط دبیران مدرسه به دانش آموزان ارائه میشود و در صورتیکه دانش آموزی امکان دسترسی به اینترنت و شبکه های مجازی را نداشته باشد لوح های فشرده درسی که توسط آموزش و پرورش تهیه و بین مدارس توزیع شده اند به او تحویل داده خواهند شد.

وی در ادامه افزود: همچنین معاونان آموزشی و انظباطی مدرسه نیز در گروه های مجازی مدرسه حضور دارند و بر حضور دانش آموزان در کلاس های آنلاین نظارت داشته و در صورت غیبت دانش آموز حتما دلیل غیبت پیگیری خواهد شد، اودر ادامه از حضور و استقبال 98 درصدی دانش آموزان مدرسه از کلاس های مجازی اظهار خرسندی کرد.

وی در پاسخ به زمان احتمالی بازگشایی مدارس و چگونگی وضعیت مدارس در آینده گفت : در این باره پیرو دستورالعمل های وزراتخانه آموزش و پرورش خواهیم بود و هر تصمیمی توسط این وزراتخانه گرفته شود ما از آن تبعیت خواهیم کرد.

او همچنین درباره وضعیت شبکه شاد به این نکته اشاره کرد که فعلا این شبکه جهت استفاده دانش آموز و معلمان آماده نیست و به محض راه اندازی از ظرفیت های این شبکه استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان از تمامی دانش آموزان مدرسه و اولیای آنها که در این شرایط با مدرسه و دبیران همکاری میکنند تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار:زهرا کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار