معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در گفتگو با پانا:

اقدامات حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک در ایام تعطیلات مدارس

همدان (پانا) - قربان مرادی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه یک همدان، اقدامات انجام شده در خصوص ارتقاء سطح سلامت و پرکردن موثر اوقات فراغت دانش آموزان در دوره تعطیلات کرونایی را شرح داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات  حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک در ایام تعطیلات مدارس

قربان مرادی در گفتگو با پانا گفت: با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شروع بیماری کرونا اقدامات قابل توجهی در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک انجام شده و یا در حال انجام است که ضمن قدردانی و تشکر از زحمات دبیران تربیت بدنی، مراقبین و رابطان سلامت مدارس و مربیان و معاونین پرورشی در آموزش و پرورش ناحیه یک امیدوارم حاصل زحمات تک تک دوستان به بار نشسته و این بحران را با سلامت پشت سر بگذاریم.
از جمله این اقدامات، فعالیتهای دبیران محترم تربیت بدنی در کانالهای ارتباطی مدارس با تولید و آموزش محتوای آموزشی ویژه از قبیل بازی های حرکتی و کششی در قالب اجرای طرح کوشا که قابلیت اجرا در فضای محدود منزل را داشته باشند می توان نام برد.

او ادامه داد: در دیگر بخشها نیز مراقبین و رابطان بهداشتی مدارس در خصوص آموزش همگانی به دانش آموزان و والدین با موضوع کنترل و مبارزه با ویروس کرونا اقدام به تهیه، تولید و گردآوری منابع آموزشی لازم کرده و از طریق کانال ارتباطی مدارس بارگزاری کردند و نقش مهمی در ارائه آموزش غیر حضوری دارند.

همچنین با معرفی اپلیکیشن سفیران سلامت به دانش آموزان با پیوستن به کمپین سفیران سلامت، اقدام به بار گذاری آثاری در خصوص آموزش و اطلاع رسانی همگانی با شعار نه به سفر کردند.

مرادی بیان کرد: با همکاری خوب مربیان و معاونین پرورشی، برنامه ها و مسابقات متنوعی در کانالهای ارتباطی مدارس درحال اجراست که ضمن ارائه آموزش، نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات کرونایی دارند. جا دارد از اقدامات موثر کارشناسان محترم اداره که هماهنگی های لازم در خصوص اجرای برنامه ها را داشتند قدردانی وتشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار