مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان:

۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد

سمنان (پانا) - مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان از توزیع ۱۵ هزار بسته بهداشتی شامل دستکش، مایع ضدعفونی کننده و بروشور آموزشی در سطح استان از طریق خرید اینترنتی و پست خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد

به گزارش مهر، مهدی بندرآبادی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان، با بیان اینکه در روزهای گذشته، افزون بر ۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی به صورت اینترنتی و با همکاری اداره کل پست، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بخش خصوصی، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری سمنان در نقاط مختلف استان توزیع شد، ابراز کرد: اطلاع رسانی از توزیع اقلام بهداشتی در تمامی نقاط استان سمنان به صورت مستمر از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان انجام شود.

وی افزود: شاید تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بازار شهرستان‌های استان، با مشکلاتی همراه باشد، اما با توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی، هم استانی‌ها با حداقل قیمت و بدون حضور در بیرون از خانه، به اقلام بهداشتی دسترسی پیدا کنند.

ابراز رضایت از عملکرد ستاد کرونای استان سمنان

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان، بیان کرد: وزیر معین استان در ستاد ملی مقابله با کرونا در نامه‌ای که اخیراً به معاون اول رئیس جمهوری ارسال و از اقدام‌های انجام‌شده در بحث مقابله با کرونا ویروس ابراز رضایت کرده است که این امر نشان از تلاش تمامی کمیته‌های استانی برای مقابله با کرونا ویروس است اما نیاز است که به طور مشخص، بانک‌های عامل به مصوبه‌هایی که ستاد مقابله با کرونا ویروس ارائه می‌دهد، توجه کنند و از اقدام‌های جزیره‌ای خودداری شود.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه توجه به معیشت اقشار مردم و اقتصاد کشور در کنار مقابله با کرونا ویروس باید به طور مشترک در دستور کار باشد، گفت: شیوع کرونا ویروس شاید پدیده‌ای عجیبی در جهان باشد که تاکنون بشر آن را تجربه نکرده و باید از آن درس گرفت.

سعید متقی با بیان اینکه باید بر اساس تحلیل‌ها، جهان را به دو بخش بعد و قبل از کرونا ویروس تقسیم کرد و این آمادگی برای آینده وجود داشته باشد تا جهان برای مقابله با هر بحرانی هماهنگ باشد، بیان کرد: شیوع این ویروس در استان سمنان، باوجود تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که داشته، فرصتی مناسب برای رفع نقاط ضعف در بحث مدیریت بحران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار