حضور سید جواد رضویان در ویژه برنامه شبکه افق

تهران (پانا) - ویژه برنامه «سلام» به مناسبت نیمه شعبان، چهارشنبه شب از شبکه افق پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور سید جواد رضویان در ویژه برنامه شبکه افق

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج)، ویژه برنامه «سلام» به صورت زنده و با اجرای شهرام شکیبا، سید جواد هاشمی و جواد شرافت از شبکه افق پخش خواهد شد.

این برنامه چهارشنبه شب 20 فروردین ماه از ساعت 20 روی آنتن می‌رود و تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت و شامل بخش‌های مختلف خواهد بود.

شروع این برنامه ارتباطی است زنده با حرم مطهر رضوی و پخش مستقیم قرائت دعای آل یاسین با نوای سید رضا نریمانی، سپس چند میان برنامه و صحبت‌های مجری روی آنتن می‌رود و در ادامه برنامه «انارستان» با حضور دکتر زالی در قالب همین ویژه برنامه پخش می‌شود.

اجرای استندآپ توسط وحید رحیمیان، سرود و چندین میان برنامه مناسبتی، بخش‌های دیگر «سلام» را تشکیل می‌دهند ضمن اینکه ویژه برنامه‌های «بازگشت» با حضور نادر طالب‌زاده، «همه با هم» «عیدانه» با اجرای مهران رجبی و با حضور علی کاظمی و «رادیو ترانزیست» هم در همین قالب پخش می‌شوند.

در بخشی از برنامه سلام هم سید جواد رضویان هنرمند سینما و تلویزیون حضور می یابد.

در انتهای این برنامه و بعد از اجرای سروش معین که به عنوان خواننده مهمان در استودیوی شبکه افق حضور می‌یابد، ارتباط زنده با مسجد مقدس جمکران در شهر قم برقرار خواهد شد.

قرار است مراسم احیای شب نیمه شعبان که امسال بدون حضور مشتاقان در این مکان نورانی برگزار می‌شود به صورت مستقیم از شبکه افق پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار