رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

از فعالیت های مجازی بازدید می شود

بوشهر(پانا) - از فعالیت های مجازی منطقه بردخون بازدید می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
از فعالیت های مجازی بازدید می شود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست هماهنگی شبکه شاد منطقه بردخون بیان کرد: امروزه گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستیابی بشر به علوم و فنون جدید در تمام ابعاد زندگی انسان تغییرات اساسی ایجاد کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: در عصر حاضر، محیط مناسب یادگیری باید همواره در سطح وسیع و با انعطاف لازم در دسترس همگان باشد، به طوری که آموزش بتواند نه در داخل مراکز آموزشی بلکه در هر کجا در اختیار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پس از گسترش ویروس کرونا در دنیا بویژه کشور ایران، مسؤولان و متولیان امر به دنبال راهی برای جبران کاهش آموزش بودند تا همه خطرات تجمعی و حضور فیزیکی دانش آموزان کاهش یابد و هم مسیر آموزش پیگیری شود که فضای مجازی فرصت ارزشمندی در این زمینه بود.

محمودی ادامه داد: فرهنگیان دست به کار شدند و با بهره مندی از فناوری های جدید و به کمک دستورالعمل های آموزشی و پرورشی تلاش کردند با توان بیشتر به آموزش دانش آموزان بپردازند و این زمان را از دست ندهند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز کرذ: راه های مختلفی برای ارتباط هدفمند و مستمر با دانش آموزان وجود داشت که بر اساس پیش بینی ها فضای مجازی گستره وسیعی از بچه ها را شامل می شد.

وی تصریح کرد: آموزش آنلاین، یادگیری برنامه ریزی شده ای است که در آن یادگیری و آموزش در محیط های جدا صورت می گیرند و به همین دلیل آموزش آنلاین، به تکنولوژی های ارتباطی و نهادی برای طراحی و برنامه ریزی آموزش نیازمند است.

محمودی گفت: در مسیر این کار مشکلاتی وجود داشته اما با تعامل نیروهای آموزشی و پرورشی و همراهی مناسب دانش آموزان و اولیاء الحمدالله موانع کار به مرور رفع می شود و آموزش به واقعیت نزدیک تر خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: آموزش ها به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرد و از فعالیت های مجازی منطقه بردخون به صورت آنلاین بازدید می شود تا میزان عملکرد و اثرگذاری آموزش ها سنجیده و نتیجه اقدامات مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: شبکه شاد یکی از برنامه های مشخص و برنامه ریزی شده آموزش و پرورش برای تقویت آموخته های دانش آموزان است که زیرساخت های آغاز آن مشخص شده و پس از ارزیابی های کارشناسان، فعالیت آن شروع می شود و منطقه بردخون نیز آماده استفاده از محتوای آموزشی است و معین مدارس فعالیت ها و عملکردها را بررسی می کنند.

در ادامه معاونان و کارشناسان اداری عضو کمیته شبکه شاد پیرامون برنامه ها و اهداف آن به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار