شناسایی ۳۵ مورد ابتلای جدید در طی شبانه روز گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) -سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۳۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته خبرداد و گفت مجموع مبتلایان کووید۱۹ در خوزستان به ۱۰۰۰ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۳۵ مورد ابتلای جدید  در طی شبانه روز گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علی احسان پور با اعلام این خبر عنوان کرد: از دیروز تا امروز ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

او ادامه داد:با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در خوزستان به ۱۰۰۰ نفر رسید که موارد به تفکیک شهرستانها به شرح ذیل هستند.
اهواز ۱۵ مورد، شوش ۴ مورد،کارون ۳ مورد،و شهرستان های آبادان ، باوی ، دشت آزادگان و خرمشهر هرکدام ۲ مورد و شهرستان های ماهشهر ، مسجدسلیمان ، رامشیر ، حمیدیه و اندیمشک هرکدام ۱ مورد بوده است.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت تعدادی از بیمان بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار کووید۱۹، که ۳ مورد در اهواز و یک مورد در دزفول بوده، جان خود را از دست دادند تا جان باختگان به ۱۲۰ نفر افزایش یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز یادآور شد: خوشبختانه تاکنون ۷۰۵ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۵ نفر در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار