کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران اردبیلی برای مبارزه با کرونا

اردبیل (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت خیران سلامت اردبیلی در روزهای اخیر ۱۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و لوازم بهداشتی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اردبیل جهت مبارزه با بیماری کرونا کمک کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران اردبیلی برای مبارزه با کرونا

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، قدرت اخوان اکبری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با قدردانی از این خیران گفت: ۶ میلیارد ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی و چهار میلیارد ریال نیز شامل کمک‌های غیرنقدی می‌باشد.

او بیان‌کرد: این کمک‌ها از سوی اقشار مختلف، ادارات و سازمان‌ها و خیران داخلی و خارجی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای تامین لوازم مورد نیاز در بخش‌های درمانی کرونا قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: این کمک‌ها در این مقطع زمانی که مجموعه دانشگاه با تمام توان و کمبودهای مالی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد، بسیار ارزشمند است.

اخوان‌ اکبری گفت: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با تمام توان و امکانات و نیروهای درمانی در خدمت شهروندان بویژه بیماران مبتلا به کروناست و در این مسیر، شبانه روزی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و می‌طلبد در کنار کمک‌های دولت، مردم عزیز نیز در تامین کمبودها و وسایل و امکانات پزشکی ضروری و مورد نیاز در بخش کرونا به مدد این دانشگاه بشتابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار