وزارت نیرو خبر داد

احتمال پایان هفته سیلابی در نوار جنوب غربی کشور

تهران (پانا) - موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، باتوجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور موارد احتمالی وقوع سیلاب تا روز جمعه‎ را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
احتمال پایان هفته سیلابی در نوار جنوب غربی کشور

به گزارش وزارت نیرو، بر اساس اعلام مؤسسه تحقیقات آب، از بعدازظهر پنج‎شنبه ۲۱ فروردین، وقوع بارشی به مدت ۹ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) ۳۰ تا ۴۰ میلی‌متر در استان کردستان(نوار جنوب غربی و غرب به شرق و شمال شرق) ‎محتمل خواهد بود.

روز پنج‎شنبه وقوع بارش‌های رگباری در استان‌های کرمانشاه، همدان، البرز، قزوین و زنجان به مدت ۶ تا ۹ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر محتمل خواهد بود.

از بامداد روز جمعه ۲۲ فروردین، وقوع بارشی به مدت ۲۱ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) ۶۰ تا ۸۰ میلی‌متر در استان چهارمحال و بختیاری (نیمه غربی و جنوبی) ‎ محتمل خواهد بود.

همچنین در صبح روز جمعه، وقوع بارشی به مدت ۱۵ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر در استان‌های لرستان (نیمه شرقی و شمال) و خوزستان (شمال شرق و شرق) ‎ پیش‌بینی شده است.

بر اساس این گزارش، از بعدازظهر جمعه ۲۲ فروردین، وقوع بارشی به مدت ۹ ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) ۳۰ تا ۴۰ میلی‌متر در استان‌های تهران (شمال، شمال غرب و نواحی مرکزی) و مرکزی (نوار غرب به شمال شرق) ‎محتمل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار