محمد صالح‌علاء: دنیا به تعمیر نیاز داشت

تهران (پانا) - محمد صالح‌علاء می‌گوید: شرایط کنونی، سوای رنجی که عده‌ای از مردم متحمل می‌شوند آنقدرها هم بد نیست و دنیا به یک تعمیر اساسی نیاز داشت.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
محمد صالح‌علاء: دنیا به تعمیر نیاز داشت

به گزارش ایسنا، محمد صالح‌علاء ـ‌ مجری و نویسنده ـ در برنامه رادیویی «فرش بنفشه» در صحبتی درباره شرایط کنونی و برنامه‌های خودش گفت: این دوران خیلی خوب بوده است. تازه دارم مزه تنهایی را می‌چشم و به ذائقه‌ای برایم تبدیل می‌شود. تنها نگرانی‌ام برای آن دسته از هموطنان نازنینی است که عازم عالم ناز شده‌اند.

او ادامه داد: برخی از هموطنانم در رنج هستند، آنهایی که در بیمارستان‌ها کار می‌کنند و یا بیمار می‌شوند، وگرنه بد نیست و دنیا نیاز به یک تعمیرات اساسی داشت و اکنون در حال تعمیر است. متاسفانه مشکلات هم داریم اولی خوب است که خانواده‌ها کنار هم هستند و عشق را مرمت می‌کنند.

صالح‌علاء همچنین درباره سرایش اشعارش در این دوران که تنهاتر است، گفت: واقعیت این است که اصلا شاعر نیستم، ترانه‌نویس هستم و دائم کار می‌کنم.

او درباره کتاب جدید خود نیز گفت: نمایشنامه‌ای به نام «گربه‌رو» دارم که چند بار آن را بازنویسی کرده‌ام. از مجموعه «محبوب من» هم کتابی دارم که نام موقت آن «من هنوز پنجره بر دوش به دنبال نسیمم» است. یک مجموعه قصه هم دارم که طنز است.

«فرش بنفشه» به تهیه‌کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار