سربازان قبل از اعزام، غربالگری می‌شوند

ساری (پانا) - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، از اجرای طرح ملی غربالگری بیماری کرونا برای مشمولان وظیفه عمومی اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه سال 99 در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سربازان قبل از اعزام، غربالگری می‌شوند

سرهنگ وحید بریمانی در نشستی خبری، با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: «برابر هماهنگی به عمل آمده مشمولان وظیفه عمومی اعزامی یک و سوم اردیبهشت ماه سال 1399 قبل از حضور در وظیفه عمومی استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی باید در طرح ملی غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا حضور یابند.»

به گفته او این افراد باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیک ترین مرکز بهداشت مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران خطاب به مشمولان توصیه کرد که در زمان اعزام به خدمت ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم از کوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی به ویژه مواد ضد عفونی کننده دست، برابر پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

بریمانی همچنین از خانواده های مشمولان وظیفه عمومی خواست، با توجه به ممنوعیت تردد از حضور خانواده مشمولان در محل اعزام جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار