معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران: اتباع خارجی نیز در طرح ملی غربالگری شرکت کنند

ورامین(پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، لازم است تا علاوه بر اجرای طرح غربالگری شهروندان ایرانی، اتباع خارجی نیز در این طرح ملی شرکت کرده و سلامتی آنان مورد ارزیابی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران: اتباع خارجی نیز در  طرح ملی غربالگری شرکت کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در جلسه مشترک فرمانداران و مسئولین شهرستان‌های جنوب‌شرق که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: ابتلا به ویروس کرونا، به جنسیت، سن و ملیت ارتباطی ندارد و همانطور که سلامتی شهروندان ایرانی با استفاده از توان کارشناسان شبکه بهداشت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اتباع افغانستانی ساکن در مناطق مختلف نیز باید در طرح غربالگری شرکت داده شوند.

او در ادامه افزود: تمامی دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، امور اتباع استانداری تهران و نیروی انتظامی باید به یاری وزارت بهداشت آمده و با استفاده از اطلاعات اتباع، آنان را به سمت غربالگری کرونا سوق دهند.

معاون امنیتی وانتظامی استاندار تهران بیان کرد: آن دسته از اتباع مجازی که از کد خانوار برخوردار هستند، شناسایی شده و مورد غربالگری قرار گرفته‎اند، ولی لازم است تا با شناسایی اتباع غیرمجاز، آنان را نیز در این طرح مشارکت داد تا از شیوه ویروس کرونا جلوگیری شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: برخی از این افراد با تصور این که ممکن است با اطلاعات به دست آمده، زمینه طرد آنان فراهم شود از ارائه آمار و اطلاعات خانوار خودداری می‌کنند، این اطلاعات فقط برای بحث سلامتی جامعه است و برای اجرای طرح غربالگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار