محمدی: فعالیت های آموزشی سفیران سلامت دانش آموزی تاثیرگذار بود

تهران (پانا) - حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران در نشست معاونان پرورشی که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، از ابراز رضایتمندی خانواده ها جهت فعالیت سفیران سلامت دانش آموزی و آموزش های مجازی برای پیشگیری از بیماری کووید19خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: فعالیت های آموزشی سفیران سلامت دانش آموزی تاثیرگذار بود

حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و اداره سلامت ضمن تبریک سال نو گفت: این روزها آنچه اهمیت دارد توجه به حضور کم تعداد کارکنان در ادارات است تا مساله فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.
وی در رابطه با تعطیلی مدارس و نگهداری از فضاها و وسایل ورزشی گفت: این روزها مشکلی درباره سالن های ورزشی نداریم، اما در مناطقی که استخر سرپوشیده دارند، حتما باید به وسایل و پمپ ها رسیدگی شود تا دچار زنگ زدگی نشوند و باید در ضدعفونی این مکان ها اهتمام بورزند.
وی افزود: در زمان قرنطینه و حضور تمام وقت در منزل، یکی از سرگرمی ها خوردن مواد غذایی است که همگی تحت عنوان هله و هوله می شناسیم. این مساله باعث مشکل اضافه وزن دانش آموزان می شود و باید در آموزش های مجازی مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: در حوزه تربیت بدنی بسته های آموزشی آماده شد و این محتواهای استاندارد در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت تا در ایام در خانه ماندن از فعالیت جسمی دانش آموزان غافل نشویم. بررسی هایی انجام دادیم و مشخص شد در شهر تهران حدود نود درصد از مدارس تهران اعلام کردند محتوای مجازی را دریافت کرده اند. همچنین خانواده ها از آموزش های سفیران سلامت دانش آموزی برای پیشگیری از بیماری کووید19 ابراز رضایتمندی کردند و آن را اثربخش بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار