بهبودی ۱۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

ابتلای ۷ مورد جدید

بوشهر (پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت با اعلام آزمایشگاه ویروس کرونا در بوشهر تا ساعت ۲۳:۳۰ روز دوشنبه هجدهم فروردین‌ماه نمونه آزمایش ۷ نفر به ویروس کرونا مثبت تشخیص داده شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی ۱۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: با اضافه شدن این افراد به لیست مبتلایان، مجموع افرادی که در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به عدد ۱۳۲ رسید که از این تعداد ۵۷ نفر زن و ۷۵ نفر دیگر مرد هستند.
کشمیری با ابراز قدردانی از همه عواملی که زمینه‌ساز فعالیت شبانه‌روزی آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹ در استان بوشهر شده‌اند عنوان کرد: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون ۱۰۹ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و تحت مراقبت خانگی به سر می‌برند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جزئیات افراد جدید مبتلا شده به کرونا را چنین عنوان کرد: از بیماران جدید دو بانوی ۲۸ و ۲۹ ساله و ساکن برازجان باحال عمومی خوب ترخیص شدند و دیگر بیمار نیز آقایی ۳۴ ساله و ساکن برازجان است و در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد.
کشمیری ادامه داد: دو بیمار دیگر نیز که با حال عمومی خوب ترخیص شدند، مادربزرگ ۶۹ ساله و نوه ۱۱ ساله وی که ساکن گناوه هستند و نمونه یکی از اعضای خانواده آنان قبلاً مثبت اعلام‌شده بود.
وی ادامه داد: دیگر بیماران نیز آقایی ۶۸ ساله و ساکن کنگان و آقایی ۲۶ ساله و ساکن بوشهر هستند که در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر ادامه عمل به دستورات مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی افزود: در حال حاضر ۶۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر تحت مراقبت قرار دارند.
کشمیری خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۹۹ نمونه برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ارسال‌شده است که همه نمونه‌ها به مرحله آزمایش و پاسخ‌دهی رسیده است.
وی خطاب به عموم مردم گفت: شکست یا پیروزی سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا در دستان مردم است، از عموم مردم انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و پیروزی مدافعان سلامت بر کرونا در خانه بمانند، از تجمع به‌شدت پرهیز کنند و برای سلامت خود و جامعه با هیچ‌کس تعارف نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار