در گفت و گو با پانا

تهیه کننده سریال دوپینگ: ۸۰ درصد از بینندگان دوپینگ از محتوای طنز آن رضایت داشتند

تهران (پانا) - سیدامیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده سریال دوپینگ گفت که فراگیری تلویزیون باعث می‌شود وظیفه ما در انتخاب سوژه، پرداخت و ارائه آن سنگین‌تر باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تهیه کننده سریال دوپینگ:  ۸۰ درصد از بینندگان دوپینگ از محتوای طنز آن رضایت داشتند

سیدامیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده سریال دوپینگ در گفت و گو با پانا درباره تولید کمدی در تلویزیون گفت: سوژ‌ه خاص و نو از جمله معیار‌های تولید یک اثر قابل توجه کمدی و طنز است. باید این را پذرفت که در ارائه محتوای طنز جانب ادب رعایت شود به طوری که حرمت مخاطب با فانتزی محتوا زیر سوال نرود.

وی افزود: آنچه از بررسی نظر مخاطبان به‌دست آمده این است که سریال دوپینگ در هفته نخست نوروز توانسته بیش از ۴۲ درصد مخاطبان سریال‌های تلویزیونی را داشته باشد. بر اساس این گزارش دوپینگ بعد از پایتخت و دومین سریال پرمخاطب نوروز ۹۹ بوده است.

تهیه‌کننده سریال دوپینگ عنوان کرد: بیش از ۸۰ درصد از بینندگان این مجموعه از محتوای طنز آن در حد زیاد رضایت داشته‌اند که این حاصل دقت گروه در حفظ حریم و حرمت مخاطب است.

پروین حسینی گفت: تلویزیون به دلیل فراگیری، رسانه‌ای حساس است. رسانه‌ای که باید علاوه بر ارائه اطلاعات و آموزش، لحظات مفرحی را برای مخاطبان فراهم کند. این مهم‌ترین دلیل برای بالا بودن مسئولیت تهیه و تولید مجموعه‌های تلویزیونی است و سبب می‌شود وظیفه ما در انتخاب سوژه، پرداخت و ارائه آن سنگین‌تر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار