برگزاری نشست ساماندهی توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در ناحیه ۳ اهواز

اهواز (پانا) -با حضور سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز نشست شورای معاونین با موضوع ساماندهی توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۳۴۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست ساماندهی توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در ناحیه ۳ اهواز

اسکندر ممبینی با اشاره به فراگیری وضرورت پیشگیری همه جانبه از شیوع این ویروس بیان کرد : وظیفه و باعث افتخار ماست که در شکست بیماری کرونا دوشادوش مسئولین و مردم سهمی داشته باشیم .
او در ادامه گفت :در همین رابطه طی هماهنگی های انجام شده با هنرستان های علوم و هاجر مقررشد که این هنرستان ها اقدام به تولید روزانه 250 عدد ماسک در همین راستا نمایند .
ممبینی یادآورشد : اقدام به تولیدماسک در ناحیه ۳ اهواز مورد توجه وزارت آموزش و پرورش نیز قرار گرفت و قرار شد تعداد 2000 ماسک به درخواست وزارت و 1000 ماسک جهت مصرف کادر درمان بیمارستانهای اهواز نیز در این ناحیه تولید شود .
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در خصوص افزایش ظرفیت تولید ماسک ابراز امیدواری کرد :امیدواریم به یاری خدا و با افزودن نفرات ، تولید ماسک نیز بالاتر برود تا آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز نیز سهم کوچکی در به ثمر رسیدن این مهم که همان قطع زنجیره انتقال و شیوع این ویروس است داشته باشد .
ممبینی در پایان باشاره به کمکها و مساعدتهای صورت گرفته درخصوص تامین اعتبار جهت گندزدایی مدارس کم برخوردار در صورت بازگشایی افزود : انشاء الله مبالغی به حساب مدارس کم برخوردار جهت خرید مواد شوینده و ضدعفونی واریز خواهد شد تا هر گاه بنا شد مدارس آغاز کار دوباره داشته باشند، عمل ضدعفونی و گندزدایی انجام گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار