مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان:    

فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان از سر گرفته شده است

سمنان (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، گفت: فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی براساس اعلام ستاد ملی مقابله کرونا ویروس از سرگرفته شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان از سر گرفته شده است

قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، با بیان اینکه کمیته ایمنی شهری و روستایی ستاد مقابله با این ویروس در استان از کمیته‌های موفق برای پیشگیری بوده است، ابراز داشت: شهرداری‌ها در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی ورودی شهرهای استان و حتی خودروهای عبوری در هفته‌های گذشته خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله کرونا ویروس از سر گرفته‌شده که لازم است نظارت‌های ویژه برای رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع این ویروس در این واحدها در دستورکار قرار گیرد، افزود: توجه به دوران پسا کرونا و اجرای طرح‌های مختلف و خدمات شهری برای عبور از این شرایط در دستورکار ویژه باشد.

کارگران استان سمنان ارزیابی شدند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، کارگران و شاغلانی که به صورت مختلف تحت تأثیر کرونا ویروس بودند از تسهیلات در نظر گرفته‌شده دولت بهره‌مند خواهند شد، گفت: شهرداری‌های استان نسبت به اجرای طرح‌های ابلاغی برای پایش سلامت کارگران خدمات شهری به صورت مستمر اقدام کنند.

راضیه شهاب با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای تب سنجی و دیگر فرآیند آزمایش سلامت کارگران خدمات شهری و خانواده‌های محترم آنان اقدام‌های لازم را در دستورکار قرار دهند، تاکید داشت: توزیع اقلام بهداشتی در بین کارگران خدمات شهری و خانواده‌های آنان به صورت جدی از سوی شهرداری‌های استان انجام شود.

وی با بیان اینکه در صورت امکان شهرداری‌های استان، پاداشی را برای کارگران خدمات شهری که در برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در تلاش هستند، لحاظ کنند، افزود: همکاری شهرداری‌ها با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در اجرای طرح‌های نظارتی، ضدعفونی و… در اماکن نقاهتگاهی و بخش‌های دیگر ادامه یابد.

مهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار