تقدیر از جانبازان و جوانان حوزه ستادی سازمان آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و شورای معاونین در نشست کمیته برنامه ریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از جانبازان و جوانان حوزه ستادی این سازمان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از جانبازان و جوانان حوزه ستادی سازمان آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: جوانان پس از انقلاب در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی منشأ اثر بوده اند و خصوصا در عرصه های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جوانان نقش اصلی را ایفا نمودند.

او افزود: رزمندگان، شهدا، ایثارگران و جانبازان به عنوان نقش آفرینان اصلی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اکثرا جوانان بودند.

او اشاره کرد: ‏شور و انگیزه جوانان در جریان پیروزی انقلاب و همچنین حضور موثر جوانان و نوجوانانی مانند شهید فهمیده وایثارگری ها و جانفشانی های آنها، می تواند الگوی زنده ای برای زمان های مختلف باشد.

حسینی با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی علم و دانش، تقوا و جهاد ملاک برتری انسان‌ها است گفت: جوانان با برخوردی از این ویژگی ها می توانند در عرصه های مختلف کشور، تحول آفرینی کنند.

او با اشاره به لزوم جانشین پروری در برنامه تربیت منابع انسانی گفت: باید با ایجاد تحول در دیدگاه‌ها و فرهنگ سازمانی از انحصار طلبی خارج و با تقویت جوانان متعهد ومتخصص برنامه جانشین پروری در سازمان ها را جاری ساخت.

‏معاون‌ وزیر با تاکید بر اینکه رویکرد دولت استفاده از نیروی ‌های جوان در عرصه مدیریتی و کاری است افزود: باید اعتراف نماییم به میزانی که جوانان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس میدان یافتند و منشأ اثر و ثمر بودند در عرصه های مدیریتی و اقتصادی میدان کافی نیافته اند و این موضوعی است که باید به آن توجه جدی شود و اهتمام دولت نیز همین بوده است.

‏او اشاره کرد: باید در عرصه های اقتصادی بویژه در سالی که مقام معظم رهبری از آن به سال جهش تولید نام برده اند از نیرو و فکر جوانان بیشتر استفاده شود.

حسینی در ادامه با تقدیر از ایثارگری جانبازان و تاکید بر اینکه جانبازان نماد و یادگاران عرصه دفاع مقدس هستند افزود: هدف، مشق و روش جانبازان باید در همه عرصه های جامعه و سازمان ها تشویق و ترویج شود.

او افزود: از ویژگی های جانبازان فعالیت، حرکت و مدیریت جهادی در عرصه های مختلف بوده و هست و این مشی بیش از هر زمانی باید در فعالیت ها و برنامه ریزی های ما مبنای عمل قرار گیرد.

شایان ذکر است در این نشست از جوانان و جانبازان حوزه ستادی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار