تولید۱۵۰۰۰ ماسک بهداشتی توسط هنرآموزان مرکز فنی و حرفه ای اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای چهارده شهرستان اسلامشهر از تهیه و توزیع بیش از ۱۵ هزار ماسک بهداشتی توسط هنرآموزان این مرکز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید۱۵۰۰۰ ماسک بهداشتی توسط هنرآموزان مرکز فنی و حرفه ای اسلامشهر

به گزارش تسنیم، معصومه مشهدی رئیس مرکز چهارده فنی و حرفه‌ای شهرستان اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: به منظور اشتغال‌زایی در شرایط بحران برای نیازمندان و نیز افزایش تولید و همچنین رفع نیاز به ماسک بهداشتی، بیش از 15 هزار ماسک توسط هنرآموزان اسلامشهری که همگی از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه هستند تهیه و تحویل مراجع بهداشتی جهت ضدعفونی و استریل شد.

او در ادامه بیان کرد: این طرح جهادی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تهران، وزارت بهداشت و درمان و گروه جهادی سپاه محمد رسول‌الله(ص) در مرکز فنی و حرفه‌ای اسلامشهر در حال اجراست.

رئیس مرکز 14 فنی و حرفه ای اسلامشهر افزود: جامعه هدف در این طرح معلولان، افراد بدسرپرست و بی‌سرپرست، حاشیه‌نشینان و ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی، افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت و آسیب‌دیدگان اجتماعی هستند.

مشهدی با بیان اینکه این طرح با هدف ماندن در خانه و کسب درآمد اجرا می‌شود تصریح کرد: افرادی که توسط رابطان فنی و حرفه‌ای شناسایی شده‌اند، تحت آموزش و مهارت‌آموزی قرار گرفته و سپس مواد اولیه توسط گروه جهادی سپاه محمد رسول‌الله(ص) استان تهران به هنرآموزان تحویل و ماسک‌های یکبار مصرف و بادوام و قابل شستشو تولید می‌شود.

او ادامه داد: با اجرای این طرح علاوه بر اینکه برای 45 نفر شغل ایجاد شده و این روند رو به رشد نیز ادامه دارد، به منظور حفظ سلامت افراد، عدم تجمع و ترددهای غیرضروری، کارگاه‌ها از جمعی به فردی تبدیل شده و کسب و کار خانگی ایجاد شده و حداقل تا سه ماه آینده ادامه دارد.

رئیس مرکز 14 فنی و حرفه ای اسلامشهر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی در حال برنامه‌ریزی و اتکاء بر آموزش‌های مجازی و الکترونیکی هستیم، خاطرنشان کرد: مربیان مرکز فنی و حرفه‌ای در حال تولید محتوا در رشته‌ها و حرفه‌های مختلف هستند و سعی داریم با توجه به اینکه آزمون‌های فیزیکی تا اردیبهشت‌ماه به تعویق افتاده، از آموزش‌های مجازی و الکترونیکی و آزمون‌های آنلاین و مجازی با نفرات پایین و تراکم اندک استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار