رئیس انجمن مهر و توسعه شهرستان گرمسار:

آینده کشور در دست جوانان متعهد و انقلابی است

سمنان (پانا) - رئیس انجمن مهر و توسعه شهرستان گرمسار با بیان اینکه هدایت درست انرژی جوان موجب پویایی جامعه می شود، گفت: آینده کشور در دست جوانان متعهد و انقلابی است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آینده کشور در دست جوانان متعهد و انقلابی است

سیدمحمد امین سجادی در گفت و گو با خبرنگار پانا گرمسار، با اشاره به اینکه آینده کشور در گرو انرژی هدایت شده جوانان انقلابی و متعهد است، اظهار داشت: فعالیت انجمن مهر و توسعه شهرستان گرمسار، در جهت منویات مقام معظم رهبری بوده و تمامی اعضای آن نیز جوانان روشنفکر شهرستان های گرمسار و آرادان هستند تا برنامه های عملیاتی برای تحقق رهنمودهای رهبری را تدوین و اجرا کنند.

وی با تاکید بر اینکه نقش جوانان به عنوان نیروهای محرک و منبع انرژی مثبت جامعه در تعیین جهت گیری ها و توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، اساسی و حائز اهمیت است، افزود: جوانان را باید در برنامه های توسعه ای و اجتماعی مشارکت داد و مدیران دستگاه اجرایی، جوان گرایی را در مجموعه های مدیریتی به عنوان یک اولویت قرار دهند.

رئیس انجمن مهر و توسعه شهرستان گرمسار، با اشاره به اینکه این انجمن از لحاظ نیروی انسانی کاملا مستقل بوده و هیچ گونه وابستگی به نهادی در این حوزه وجود ندارد، ابراز کرد: تلاش ما در جهت صیانت از نخبگان و جوانان ارزشی شهرستان در عرصه های مختلف است.

سجادی، با بیان اینکه همواره از مسئولان درخواست شده تا به جوانان اطمینان کنند، خاطرنشان کرد: استفاده جوانان از ظرفیت ها و امکانات کشور آغاز گام برداشتن در مسیر توسعه و پیشرفت کشور اسلامی است.

وی در ادامه ضمن تبریک به اردشیر مطهری نماینده منتخب مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: از انجایی که جوانان سرمایه های ارزشمند کشور محسوب می شوند، مسائل جوانان نیز یکی از چالش ها و اولیت های مهم مجلس یازدهم است.

رئیس انجمن مهر و توسعه شهرستان گرمسار، با اشاره به ظرفیت های این شهر و پتانسیل جوانان و فاصله اندک شهرستان با پایتخت و مرکز استان، گفت: درخواستی که انجمن مهر و توسعه از نماینده منتخب دارد این است که به جوانان حوزه انتخابیه خود نگاه ویژه همراه با اعتماد داشته باشند و با آنان به عنوان فکر نو و بازوان فعال در امور شهری همکاری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار