عملکرد آموزش و پرورش سامان در ایام کرونا

سامان (پانا) - گفتگو با رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان در خصوص عملکرد آموزش و پرورش در ایام کرونا

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد آموزش و پرورش سامان در ایام کرونا

نوربخش رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : در ایام کرونایی آموزش شهرستان سامان به صورت مجازی فعالیت خود را ادامه داده است و حدود 5800 نفر دانش آموزش در کلاس های مجازی شرکت کردند و حدود 500 نفر از دانش آموزان به دلیل ندشتن امکانات نتوانستند در این کلاس ها شرکت کنند .

وی در ادامه گفت : ما برای دانش آموزانی که نتوانستند در این آموزش ها شرکت کنند، راهکار هایی در نظر گرفتیم و سی دی های آموزشی برای این دانش آموزان تهیه کردیم، برای دانش آموزانی که نمی توانند از سی دی استفاده کنند، درسنامه هایی آماده کرده و در اختیار این دانش آموزان قرار داده ایم .

وی افزود : در طرح شاد مدرسه ای تشکیل میشود که آنلاین کار میکند ، معلمان و مدیر مدرسه میتوانند دانش آموزان را حضور و غیاب کنند و معلمان کلاس های خود را به صورت آنلاین تشکیل دهند .

وی در خصوص ضد عفونی مدارس و اقلام بهداشتی در نظر گرفته برای دانش آموزان بعد از بازگشایی مدارس گفت: تمامی مدارس ما گندزدایی شده و بعد از بازگشایی مدارس نیز به صورت روزانه گندزدایی خواهند شد همچنین اقلام بهداشتی برای مدارس خریداری شده و در همه مدارس موجود میباشد که بعد از بازگشایی مدارس در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار