۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در آزادراه زنجان - قزوین کشف شد

زنجان (پانا) - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت مقدار پنج کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در یک دستگاه خودروی وانت پیکان عبوری از مسیر زنجان - قزوین کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در آزادراه زنجان - قزوین کشف شد

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ سعید بابایی گفت: در پی کسب خبر و اطلاع از فعالیت یک فرد خاطی مبنی بر فعالیت در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان، متهم را در این مسیر ارتباطی، مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، حین انتقال مواد مخدر دستگیر کردند که در بازرسی از خودرو این مقدار تریاک جاساز شده به دست آمد.

بابایی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با مواد مخدر و برخورد جدی و قاطع قانونی با سوداگران مرگ، افزود: متهم دستگیر شده، پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان بر همکاری و تعامل عموم مردم با پلیس تاکید کرد و از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار