دانشجویان نگران شهریه خوابگاه‌ها نباشند

تهران (پانا) - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از خروج ۸۰۰ دانشجوی خارجی این دانشگاه از کشور خبر داد و گفت از تعداد ۱۰۰۰ دانشجوی خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران تعداد ۸۰۰ نفر آنها از کشور خارج شدند و ۲۰۰ نفر نیز در خوابگاه‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۴۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان نگران شهریه خوابگاه‌ها نباشند

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین پورغریب با بیان این مطلب به برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص وضعیت خوابگاه‌ها و محاسبه شهریه دانشجویان خوابگاهی در ترم جاری اشاره کرد و افزود: برنامه این دانشگاه در خصوص روش محاسبه شهریه دانشجویان خوابگاهی همان برنامه اعلامی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است و هر تصمیمی که صندوق بگیرد، ما نیز تابع تصمیم آن هستیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان رشته‌های بالینی دوره رزیدنت و دستیاری به دلیل ارائه خدمات درمانی در دانشگاه‌های بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی با رعایت موارد بهداشتی ساکن خوابگاه هستند، اما سایر دانشجویان با تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه خوابگاه را تخلیه کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین از خروج حدود ۸۰۰ دانشجوی خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران بعد از شیوع کروناویروس در کشور خبر داد و گفت: تعداد هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر آنها از کشور خارج شده و ۲۰۰ نفر آنها به دلایلی هنوز نتوانستند کشور را ترک کنند.

پورغریب خاطر نشان کرد: دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران از طریق آموزش مجازی برنامه آموزشی خود را پیگیری می‌کنند و تا زمان اعلام آموزش حضوری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، روند آموزش مجازی دانشگاه ادامه خواهد یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران فرایند ضدعفونی کردن خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه را بعد از خروج دانشجویان انجام داده و در حال حاضر تمامی خوابگاه‌های دانشگاه گندزدایی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار