اختصاص 108 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا به 2 مرکز درمانی قزوین

قزوین (پانا) - سخنگوی علوم پزشکی قزوین از اختصاص تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مقابله با کرونا به ارزش 108 میلیارد ریال به مراکز درمانی ولایت و بوعلی سینا شهر قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 108 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا به 2 مرکز درمانی قزوین

محمدحسن ارداقیان در گفتگو با پانا، با اشاره به عزم جدی مجموعه علوم پزشکی و مسئولان استانی برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: در راستای بهبود خدمات رسانی در مراکز آموزشی و درمانی ولایت و بوعلی سینا قزوین و با توجه به درمان بیماران مبتلا به کرونا در این مراکز، تجهیزات پزشکی همچون ساکشن و الکتروشوک، تخت برانکاردی، دستگاه مولد اکسیژن، BIPAP، CPAP، تخت ویژه، تشک مواج و برخی دیگر از تجهیزات لازم پزشکی به ارزش 108 میلیارد ریال تهیه و در اختیار این مراکز قرار گرفت.

او از ثبت نام 153 هزار و 298 نفر از مردم استان در سامانه خوداظهار سلامت خبر داد و بیان کرد: با تلاش مجموعه علوم پزشکی و گروه های بسیجی 87 درصد از مردم استان قزوین برای بیماری کرونا غربالگری شدند که این غربالگری آماری معادل یک میلیون و 102 هزار و 974 نفر را در برمی گیرد.

سخنگوی علوم پزشکی قزوین همچنین آماری در خصوص بازدیدهای بازرسان بهداشت محیط در استان ارائه داد و گفت: تاکنون بیش از 12 هزار بازدید بهداشتی در راستای کنترل بیماری کرونا در استان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار