تاکید استاندار خوزستان برارزیابی و بازنگری اقدامات انجام‌شده در خصوص شیوع کرونا

اهواز(پانا) - استاندار خوزستان بر ارزیابی و بازنگری اقدامات صورت گرفته در اهواز برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید استاندار خوزستان برارزیابی و بازنگری اقدامات انجام‌شده در خصوص شیوع کرونا

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان ظهر امروز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه نشست بررسی وضعیت بیماری کرونا در اهواز به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

او در این نشست گفت: با توجه به افزایش قابل توجه آمار مبتلایان اهواز در دو سه روز اخیر این نشست تشکیل شد. البته تا پیش از این اهواز با توجه به جمعیت آن به نسبت سایر شهرستان ها شرایط چندان بدی نداشت.

شریعتی افزود: در یکی دو روز اخیر بیماران اهواز به تعداد قابل ملاحظه ای رسیده است برای مثال در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۶ بیمار در استان ۲۰ مورد مربوط به اهواز و ۶ مورد مربوط به دزفول بوده که این آمار هشداردهنده است و باید مراقبت خود در این دو شهر را افزایش دهیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در اهواز یک ارزیابی و بازنگری صورت گیرد تا شرایط کنترل شود؛ کنترل بیماری در مناطق کم برخوردارتر سخت تر خواهد بود از این رو لازم است توجه ویژه ای برای کنترل اوضاع در اهواز صورت گیرد.

شریعتی بیان کرد: با توجه به شرایط اهواز در دو روز گذشته شاید لازم باشد با هدف کنترل اپیدمی کرونا فرمانداران و فرماندهان نیروی انتظامی در شهرستان های کارون، باوی و حمیدیه تحت مسئولیت فرمانداری اهواز و نیروی انتظامی اهواز اقدام و فعالیت نمایند. این موضوع مورد بررسی قرار گیرد و اگر بر اساس کارشناسی صورت گرفته ضروری تشخیص داده شود اختیارات یا هماهنگی ها در این سه شهر به فرمانداری و نیروی انتظامی اهواز تفویض شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: از یک سو معیشت مردم دارد دچار خدشه جدی می شود و از سوی دیگر مساله حیاتی سلامت مردم است در عین حال خطر گسترش فقر وجود دارد و همه کشورهای دنیا درگیر این پاندمی شده اند.

او تاکید کرد: در صورت تشخیص مسوولان سلامت اگر لازم شود در اهواز و یا در برخی از مناطق اهواز تمهیدات و سخت گیری ها افزون بر مصوبات ستاد ملی به اجرا گذاشته شود.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در روزهای آتی با گرمتر شدن هوا و با توجه به اینکه خانواده این ویروس به گرما حساس است عامل گرمای هوا بر این اپیدمی موثر واقع شود در عین حال باید به صورت همه جانبه مراقبت داشته باشیم تا خدای ناکرده زمینگیر نشویم.

شریعتی در پایان خطاب به مسئولان حاضر در این نشست گفت: نتیجه بررسی ها در نشست دیگری که آخر هفته جاری با موضوع اهواز برگزار خواهد شد را تهیه نموده تا تصمیمات لازم و نهایی اتخاذ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار