واعظی: به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود.

کد مطلب: ۱۰۳۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نوشت:

«میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت همه مردم، بویژه جوانان عزیز و برومند کشورمان تبریک عرض می‌کنم. شخصاً همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته‌ام و هیچ‌گاه از میدان دادن به آنها پشیمان نشده‌ام. جوان‌گرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی هم بوده و بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد، اعتماد به جوانان، چه در سال‌های سرنوشت‌ساز دفاع مقدس و چه سایر عرصه‌ها، همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است.

در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود. نماد این رویکرد امروز اگرچه مهندس آذری جهرمی است که مردم به او لقب «وزیر جوان» داده‌اند، اما علاوه بر ایشان، هزاران جوان دیگر نیز در رده‌های مختلف مدیریتی در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی مشغول به خدمت شده‌اند. به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم و ان‌شاءالله این رویه را ادامه خواهیم داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار