فعالیت واحدهای تولیدی با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان تاکید کرد کە فعالیت واحدهای تولیدی با حفظ ایمنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت واحدهای تولیدی با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است

به گزارش ایسنا،‌ خالد جعفری در جلسه حمایت و شناسایی واحدهای تولیدی آسیب دیده از بیماری کرونا، اظهار کرد: همانگونه که سیستم اداری کشور تعطیل نیست، فعالیت واحدهای تولیدی نیز با حفظ‌سلامت کارکنان و رعایت ضوابط بهداشتی بلامانع است.

وی با بیان اینکه عدم فعالیت اصناف غیر ضروری در طرح فاصله گذاری اجتماعی جلوگیری از ایجاد تجمعات بود، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که تولید متوقف نشود و واحدهای تولیدی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

جعفری در ادامه به آسیب دیدن بخش هایی از تولید به دلیل بیماری کرونا در کشور و استان نیز اشاره کرد و افزود: سازمان صمت و اتاق بازرگانی با مشارکت هم میزان آسیب وارد شده به واحدها را مشخص کنند تا بتوانیم از تسهیلات دولتی به آنان کمک کنیم.

معاون اقتصادی استاندار کردستان ادامه داد: بی گمان نحوه کمک در استان‌ها به واحدهای تولیدی و بسته به میزان آسیب پذیری متفاوت خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود به ضرورت ساخت و احداث نمایشگاه دائمی سنندج توسط اتاق بازرگانی نیز در کمترین زمان تاکید و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می تواند نقش بسزایی در توسعه استان داشته باشد واتاق ایران می تواند از آن به عنوان یک نمایشگاه بین المللی بهره ببرد.

جعفری در پایان یادآور شد: امروز و در شرایط اقتصادی موجود انتظار از اتاق بازرگانی به عنوان بخش‌خصوصی زیاد است و باید فعالانه تر در مسائل اقتصادی حضور داشته باشد و ما نیز در دولت از بخش خصوصی همه نوع حمایتی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار