نامه تهدیدآمیز AFC به فدراسیون فوتبال ایران: متوجه نامه‌‎های ما نمی‌شوید؟ با ادامه اصرارها تعلیق خواهید شد

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال ایمیلی تهدید آمیز به فدراسیون فوتبال ایران باز هم تاکید کرد حضور مهدی محمد نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران غیرقانونی است.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نامه تهدیدآمیز AFC به فدراسیون فوتبال ایران: متوجه نامه‌‎های ما نمی‌شوید؟ با ادامه اصرارها تعلیق خواهید شد

به گزارش ایران ورزشی، روز جمعه نامه‌ای از AFC به دست فدراسیون فوتبال رسیده که در آن تهدید شده در صورت اصرار بر انتخاب نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال و کنار گذاشته شدن ابراهیم شکوری از این پست، پرونده فوتبال ایران به کمیته انضباطی خواهد رفت و سرنوشت فوتبال ایران تعلیق خواهد بود.

متن ایمیل:
با استناد به نامه ۲ آپریل ۲۰۲۰ و مکاتبات قبلی بین AFC و فدراسیون فوتبال ایران، می‌خواهیم توجه شما را به نگرانی‌های عمیقی که درباره تخلفات فدراسیون فوتبال ایران از بندها و مفاد اساسنامه فدراسیون ایران به وجود آمده جلب کنیم. کنگره AFC متوجه شده که انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به صورت غیرقانونی انجام شده و کمیته اجرایی نگران است که روند انتخابات دبیرکل براساس قانون نبوده باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت مستمر بر نقض انتصاب دبیرکل فدراسیون ایران نظارت می‌کند و از طریق مکاتباتی که انجام شده به جواب دقیقی دست پیدا نکرده است. بدترین مورد این است که فدراسیون فوتبال ایران سوتفاهم‌ها و تفسیرهای اشتباهی از نامه‌هایی که AFC ارسال کرده، دارد (فدراسیون ایران متوجه منظور ما نمی‌شود).

کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک و شواهدی را از منابع خود به دست آورده که انتصاب دبیرکل جدید و اخراج ابراهیم شکوری به اصطلاح با اساسنامه فدراسیون ایران مغایر است. ما می‌خواهیم یک بار دیگر اعلام کنیم که موضع قاطع کنفدراسیون فوتبال آسیا، دبیرکلی ابراهیم شکوری است و فدراسیون فوتبال ایران متوجه شود که اهمیت پیروی از اساسنامه و صورتجلسه های ارائه شده از سوی AFC چقدر است تا از هرگونه برخورد و چالش های حقوق بعدی جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار