شناسایی ۱۱۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس

شیراز(پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ١١٠٠ نفر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۱۱۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون ۳۶ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیان کرد: ۳۴۰ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۳۴۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

دکتر لطفی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۹ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند.

او افزایش شناسایی موارد جدید در استان را توسعه آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی ویروس کرونا و انجام تست‌های تشخیص این بیماری در بین افراد مشکوک اعلام کرد.

دکتر لطفی از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند، زیرا مهم ترین راهکار کنترل و پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹، جلوگیری از مواجهه با ویروس کرونا است، همچنین با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از رسانه ملی و وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار