رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد:

شهادت اولین جهادگر حوزه سلامت سمنان در مقابله با کرونا

سمنان (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: اکبر ناظری‌پور، از بهکاران پرتلاش بیمارستان کوثر سمنان، به عنوان اولین شهید مدافع سلامت در راه خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شهادت اولین جهادگر حوزه سلامت سمنان در مقابله با کرونا

نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: شهید ناظری پور اولین شهید مدافع سلامت استان سمنان از بهکاران پر تلاش بیمارستان کوثر سمنان بود که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد.

وی بیان کرد: شهید ناظری‌پور، ۳۶ ساله و دارای ۲ فرزند بود که شهادت این مدافع سلامت، برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جانفشانی‌های جامعه پزشکی استان سمنان ثبت کرد.

وی تاکید کرد: عروج این انسان وارسته اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است ولی خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس استان باقی می‌ماند و اجر عظیم فداکاری‌های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبتِ مبتلایان به کل جمعیت، در رتبه اول کشور قرار دارد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار