آغاز به کار سامانه اینترنتی " بازارگاه ایران"

قزوین (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید 19 و در راستای حمایت از پویش "در خانه بمانیم" ، "از خانه بخریم" و ترغیب مردم به خرید غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری و برون شهری، سامانه اینترنتی بازارگاه ایران آغاز به کار نموده است .

کد مطلب: ۱۰۳۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار سامانه اینترنتی " بازارگاه ایران"

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمدحسین اسماعیلی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کووید 19 و در راستای کاهش سفرهای شهری و برون شهری با مشارکت وزارت ارتباطات، صدا و سیما، اتاق اصناف ایران، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و سایر نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی "پویش از خانه بخریم" راه اندازی شده است.

او افزود: این پویش با هدف ترغیب مردم به خرید غیر حضوری از جمله خرید اینترنتی راه اندازی شده است و تا زمانی که کشور درگیر ویروس کرونا است، ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: کسب و کارهای متقاضی جهت حضور در این پویش ملزم به رعایت برخی از شرایط است، این شرایط شامل داشتن پروانه کسب از اتحادیه کسب و کار مجازی یا تائیدیه موقت، ارسال رایگان سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان، زمان ارسال کالاهای تند مصرف حداکثر 24 ساعت، زمان ارسال سایر کالاها حداکثر 72 ساعت، پذیرفتن قوانین اختصاصی پویش، رعایت پروتکل بهداشتی آماده سازی و ارسال کالا، انتشار محتوای تولید شده پویش توسط کسب و کارها و تبلیغات هماهنگ کمپین در صدا و سیما و شبکه های مجازی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امکان فروش اقساطی با همکاری پست بانک ایران برای خریداران از فروشگاه های عضو پویش برنامه ریزی شده است.

اسماعیلی افزود: کسب و کارهای عضو اتحادیه جهت ثبت نام در پویش وارد پروفایل خود در سایت اتحادیه شده و در منوی کناری وارد پویش از خانه بخریم شوند.

او عنوان کرد: کسب و کارهای غیر عضو جهت ثبت اطلاعات کلیک کنی و پس از ثبت اطلاعات درخواستی و تایید وبسایت از سوی اتحادیه، مراتب از سوی کارشناسان اعلام خواهد شد و همه جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 91303230 تماس حاصل کنند و شانی سامانه "بازارگاه ایران" http://bazargaheiran.ir است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار